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Conference & Events Manager e Segretario Ricevimento Turnante a Milano

Per il Barceló Milan di Milano, hotels 4 stelle di Catena Internazionale, si ricercano le seguenti figure professionali:

  • Conference & Events Manager

An exciting opportunity has arisen for a highly motivated Conference & Events Manager, to join the Sales Department within BARCELO MILAN HOTEL. Having worked in a similar role for a minimum of 2-3 years, you will be a strong team player, proactive, adaptable and possess exceptional interpersonal and communication skills.

THE ROLE

  • Manage assigned Conference and Events Operations
  • Maintain exceptional levels of customer service
  • Ensure compliance of brand standards
  • Evaluate guest satisfaction levels with a focus on continuous improvement
  • Awareness of trends and propose ideas to build the range and quality of Conference and Events.
  • Optimise sales and contain costs, identifying any areas for action
  • Maintain good communication and work relationships in all hotel areas and with external customers and suppliers
  • Ensure staffing levels cover your functions
  • Ensure that training is carried out on an ongoing basis
  • Ensure communication meetings are conducted and post-meeting minutes generated
  • Manage staff performance issues in compliance with company policies and procedures
  • Train and develop the C&E team
  • Assist other departments wherever necessary

ABOUT YOU :

To apply for this position you must:

  • Be fluent in English and Italian (reading, writing and speaking);
  • Have a minimum of 2 years’ experience in a similar role;
  • Have demonstrable ability to work under pressure and meet targets in a fast paced, high volume environment;
  • The ability to speak SPANISH is an added advantage.
  • Must be proficient in Opera, Microsoft Word and Excel

Inviare cv con foto ed autorizzazione al trattamento dei dati personali ex D.Lgs 196/2003 via mail specificando nell’oggetto dell’invio il codice: C&EM agli indirizzi: milan.gm@barcelo.com; aran.hr2@barcelo.com

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SEGRETARIO RICEVIMENTO TURNANTE

La figura inserita avrà compiti di accoglienza clienti, gestione front office e centralino, rispettando gli standard di Barceló Hotel Group

Si richiede:

– Disponibilità immediata;
– Esperienza in hotel 4-5*;
– Ottima conoscenza della lingua inglese; apprezzata la conoscenza della lingua spagnola;
– Conoscenza del PMS Opera.

Inviare cv con foto ed autorizzazione al trattamento dei dati personali ex D.Lgs 196/2003 via mail specificando nell’oggetto dell’invio il codice: BM-SR agli indirizzi: milan.gm@barcelo.com; aran.hr2@barcelo.com

Tutti i CV devono essere inviati comprensivi di autorizzazione al trattamento dei dati personali in conformità al Regolamento UE n. 2016/679 - GDPR e saranno utilizzati esclusivamente per la selezione in corso.
L'offerta di lavoro si intende riferita ad entrambi i sessi secondo il disposto delle leggi 903/77 e 125/91.